Ефективність тренінгової програми

Доведена ефективність тренінгової програми проекту

 «Kovel unity»
Співробітництво  шкільних лідерів та учнів активізує їх пізнавальну, креативну діяльність; допомагає розв’язати проблему особистісної перспективи; вирішити найважливіші навчальні і життєві проблеми; надає змогу створити сприятливі умови для подальшого розвитку підприємливостіі.

    З метою виявлення ефективності впровадження програми особистісного розвитку учнів «Kovel unity» серед учнів Ковельської ЗОШ І-ІІІст. №12 (у кількості - 12 осіб) було проведено обстеження нервово-психічного стану (за індивідуально-типологічним опитувальником; автор – Собчик) до участі в корекційній програмі та після. У ході інтерпретації даних було встановлено, що після участі в тренінгу в  учнів значно стабілізувався нервово-психічний стан, так нормові показники екстраверсії до участі в програмі простежувалися у 6 учнів, а після – у 13 учнів; нормові показники спонтанності – до 9, після 14; нормові показники агресивності – до 9, після 7; нормові показники ригідності – до 8, після 14; нормові показники інтроверсії – до 6, після 13; нормові показники сензетивності – до 6, після 12; нормові показники тривожності – до 9, після 7; нормові показники лабільності – до 9, після 14  


Немає коментарів:

Дописати коментар