Модуль 7, на перший погляд,видався легким, але це тільки спочатку.
Пізніше зрозуміла , що є багато «підводних течій» на сайтах. Потрібно дуже уважно і критично оцінювати ресурси інтернету. Особливо цікавою була інформація про комбінацію літер в кінці доменного імені. Раніше на це не звертала уваги.
Учнів потрібно навчати критично оцінювати достовірность та надійность інформації ,розпізнаванню пропагандистських технік з у ЗМІ та Інтернетіі для того, щоб учні усвідомлювали, чи потрібний їм цей сайт для вирішення навчального завдання.
Я навчилася вирізняти на сторінці формальні індикатори критично мислячи.
Для мене дистанційний курс «Вивчаємо «Підприємництво 2.0» , як «Копілочка знань»
Існує вислів:
„Хто володіє інформацією, той володіє світом”. Дещо перефразувавши його, можна сказати: „Хто уміє використовувати інформацію, той уміє управляти світом”.
Цей курс допоміг мені впевненіше почуватися перед початком занять з учнями.
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам”ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Ці три прості твердження обгрунтовують необхідність використання активних методів навчання. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам”ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Дякую !
Деяку інформацію я знала, але було багато нового і багато цікавого.
Рене Декарт
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам”ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Ці три прості твердження обгрунтовують необхідність використання активних методів навчання. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам”ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Дякую !
Дякую !
Модуль 6
МОДУЛЬ 6
Дізналась:
які бувають типи витрат підприємства, як їх розраховувати;
що таке маркетинг, чотири його основні складові;
Навчилась:
розраховувати за допомогою електронних таблиць: одноразові витрати, постійні щомісячні витрати, сукупні початкові витрати та будувати діаграму сукупних початкових витрат;
розміщувати створені на комп’ютері таблиці та діаграму в сервісі ГуглДокс, публікувати його для спільного доступу та розміщувати посилання в блозі;
Найскладнішим було читання інструкції (Частина 2. Створення презентації маркетингової стратегії в ГуглДокс. Завдання 1. Прочитайте друге реченнявступу. Виділіть жовтим кольором тільки 2 слова, які вказують що визначає маркетингова стратегія.) Я зрозуміла, що 2 абзац. Можливо !?
Загалом було цікаво та повчально.
ВТОРНИК, 24 СЕНТЯБРЯ 2013 Г.
МОДУЛЬ 5
МОДУЛЬ 5
РЕФЛЕКСІЯ
Сьогодні чудовий день.
Мені все вдалось, ось тільки проблем іншим людям підкинула. Було багато часу і сил потрачено на це все,але воно того варте.Уявіть , які можливості відкриваються для нас психологів. Анкетування можна проводити за допомогою такого опитувальника і не морочитись з папірцями та підрахунками.
І завсім не важко . Потрібно добре вчитуватись в пояснення кожного модуля .Для мене незовсім зрозумілим було завдання 2. Попросила допомоги .Ніна Діментієвська доступно пояснила в чому моя невдача.Задавши мені одне питання.Так це все таки перевтома.Коли не можеш прочитати , що потрібно виконати не в текстовому редакторі , а Google Docs
СУББОТА, 21 СЕНТЯБРЯ 2013 Г.
Модуль 4 Карта бізнес-ідей
Модуль 4.
Так склались обставини , що для виконання цього модуля був дуже обмежений час.І тому поставлене завдання необхідно було зробити максимально сконцентрувавши увагу.
Спочатку думки плутались , глянуваши на годинник побачила 23.05, зрозуміла , що потрібно швидше думати.
Багато часу не забрало жодне із завдань.
Дуже добре , коли твою роботу можуть редагувати інші учасники .
Дякую Віктору за допомогу.
ВТОРНИК, 17 СЕНТЯБРЯ 2013 Г.
Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі
Конфуцій сказав:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу, я пам”ятаю.
Те, що я роблю, я розумію.
Ці три прості твердження обгрунтовують необхідність використання активних методів навчання. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання:
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам”ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Модуль 1 допоміг усвідомити цілі навчання.
Модуль 2
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, усвідомлення того, як можна вчитись і вчити в 21 столітті, і це "Шлях до успіху"
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, усвідомлення того, як можна вчитись і вчити в 21 столітті, і це "Шлях до успіху"
Бути власником маленького ЗМІ – мрія будь-якої людини, попрацюю над створенням газети.
Першу спробу ми вже зробили, підготувавши святковий випуск газети до свята 8 Березня.
Бізнес-ідея --створення газети, а можливо ...
Яка Ваша думка , щодо моєї бізнес-ідеї? Яка бізнес-ідея буде для мене найкращою?
Модуль 3 .Супер!
Для мене все було важко , але цікаво...Почнемо:
Для мене все було важко , але цікаво...Почнемо:
Створено блог-щоденник навчання 1 проблема (важко знайти назву) Порада : вносьте зміни в назву по одній літері.
У вашому блозі є допис-рефлексія з відповідями на запитання та з мітками. Рефлексія є, а от чи поставила правильно мітку? Не бачу, як перевірити.
Запрошено до читання блогу тьюторів та колег.-це не важко
Налаштовані коментарі вашого блогу..? Можливо правильно.
У вашому блозі не менше 2-х сторінок.---
Додані 4-5 коментарів до дописів у інших блогах.
А далі , "як по маслу" блог давно веду, дещо вже вмію.
Лист відправила, БУВАЙТЕ!
КОМЕНТУЙТЕ!
ВІДПОЧИВАЮ.
Ратнюк Людмила
Рефлексія модуля 1
Ратнюк Людмила
Рефлексія модуля 1
Если человек действительно чего-то захочет, то вся Вселенная
будет способствовать тому, чтобы его желание сбылось.
будет способствовать тому, чтобы его желание сбылось.
Пауло Коэльо
Стакан дійсно наполовину повний =).
Сприймайте життя як пригоди і гру. Випромінюйте оптимізм і даруєте людям посмішку.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання.Це справжні іспити.Але це дійсно цікаво,корисно,це не майбутнє, а сьогодення.
Фасилітатору подяка!
Немає коментарів:
Дописати коментар