Доведена
ефективність тренінгової програми проекту
«Kovel unity»
Співробітництво шкільних лідерів та учнів активізує їх
пізнавальну, креативну діяльність; допомагає розв’язати проблему особистісної
перспективи; вирішити найважливіші навчальні і життєві проблеми; надає змогу
створити сприятливі умови для подальшого розвитку підприємливостіі.
З метою виявлення ефективності впровадження
програми особистісного розвитку учнів «Kovel unity» серед учнів
Ковельської ЗОШ І-ІІІст. №12 (у кількості - 12 осіб) було проведено обстеження
нервово-психічного стану (за індивідуально-типологічним опитувальником; автор –
Собчик) до участі в корекційній програмі та після. У ході інтерпретації даних
було встановлено, що після участі в тренінгу в учнів значно стабілізувався нервово-психічний
стан, так нормові показники екстраверсії до участі в програмі простежувалися у
6 учнів, а після – у 13 учнів; нормові показники спонтанності – до 9, після 14;
нормові показники агресивності – до 9, після 7; нормові показники ригідності – до
8, після 14; нормові показники інтроверсії – до 6, після 13; нормові показники
сензетивності – до 6, після 12; нормові показники тривожності – до 9, після 7;
нормові показники лабільності – до 9, після 14
Немає коментарів:
Дописати коментар